mandag den 22. november 2010

Gensyn med lidt julefrokost på..

Den 19. November satte jeg kursen mod det der danske.. Mit besøg startede ud i KBH hos Henrik, Peter og Ana og en masse brunch med Snit og Stine.. Havde helt glemt hvor god brunch der er at finde i den skønne by - og selskabet gjorde det bestemt ikke ringere..
.
CAFÈ KYS
På Café Kys med Anitta, hvor Snit fik et bette kys, jeg en ostemad og hvor en mærkelig mand tog et billede af vores udsigt.. Det må stadig stå hen i det uvisse hvad den mystiske plastic and tænker blandt sine udstoppede venner..
Visiting Ana and Peter in their new apartment..Uuuuummmmmmmmmmm - Worlds BEST banana cake!!! As in EVER tasted!!

Dansing in "Mor Karen´s" fab´socks!!


JULEFROKOST I SIG

Gensyn i det danske med de nogle af de fantastiske venner jeg er beriget med.. Mange for første gang efter mit første halve år i Berlin. Det var lidt svært at tage mod det tyske igen.. Især da efter en fantastisk julefrokost i Sig med `pigerne´ - og de var der allesammen. - Samtidig :)














Før det gik løs...


Jeg var så ovenud heldig for 2. gang at vinde knaldromanen over alle knaldromaner i pakkespil: "Noget helt specielt". Efter pakkespil genfandt vi pusten mens Karen-Louise læste højt.. ''Det bankede diskret på døren, og en mandsstemme råbte: - ostekage? Becky samlede badekåben om sig og sjokkede hen til døren. Hun spærrede øjnene chokeret op, da hun fik øje på Jack, som stod udenfor iført tjeneruniform med et serveringsbord foran sig. - Var der nogen, som ringede efter en stor portion pommes frites, en dobbelt cheeseburger, en cola og et stykke ostekage? spurgte han. - Hvad vil du? - Kan du ikke gætte det?"


OG SÅ VAR MAN LIGESOM IGANG MED JULEFROKESTEN 2010... Under morgenmaden ku vi da ik helt dy os og måtte høre hvad der videre skete, og selv lille Ruth fik snart færten af at vi havde gang i noget spændende læsning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar