søndag den 13. februar 2011

Bertha, skønne Bertha - du er en fin kammeraaat.. og alle vi som kender dig, syn´s du er smadder smart..

Udgangspunket med min lille billed-blog her var, mest for mig selv, at opdatere hvad jeg rendte ind i af både kreative ting, besøg hjemme fra og andre oplevelser her fra min nye by Berlin. Jeg besluttede derfor at udnytte tiden på vaskeriet med at opdatere siden her..


Nu er jeg endelig blevet den stolte ejer af Bertha - min helt egen nye vaskemaskine. Og lidt nærmere lykken kom jeg da, uden tvivl :) Der er nu helt præcist 7 skridt mellem vaskemaskine og tørrestativ og jeg NYDER det!


Men vaskedage slipper jeg jo aldrig for, så mon ikke der falder lidt nyt af til siden her i ny og næ :)

Ikke mindst vil der en af de nærmeste weekender uden tvivl blive afholdt houseworming - for Bertha. Billeder følger :)
Klik og syng med:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar